CEM Cerdanoyla

CAMPEÓN VII CIRCUITO MUNDIAL FISHERMANSFRIEND ETERNAL RUNNING 2012

CAMPEÓN VIII y VII CIRCUITO MUNDIAL FISHERMAN'S FRIEND ETERNAL RUNNING 2012
Hago carreras de montaña y obstáculos, practico deportes de aventura de forma pasional como la escalada, las vías ferratas, el barranquismo y el paracaidismo. Soy también excompetidor de lucha, Judo y Jiujitsu brasileño. Con este blog quiero compartir la pasión que siento por el deporte y la montaña. ¡Bienvenidos!

viernes, 17 de junio de 2011

Presentació

Eternal Running Castellbisbal, 2010

Sóc un amant de l’esport. Sóc un amant de la natura i la muntanya. Sóc un amant de la superació i dels reptes. Em dic Lluís Barbé, tinc 29 anys.

Actualment practico varies activitats: faig Jiujitsu brasileny i Judo com a esports de lluita, faig escalada (tot i que hi porto poc temps) i practico curses de Muntanya i d’obstacles. Sempre que tinc un moment, i que la feina m’ho permet, m’escapo a la muntanya per anar a fer canals, vies ferrades, trekking, barrancs, running… M’encanta competir, lluitar, disfrutar de la immensitat de la muntanya, posar-me reptes cada vegada més difícils, fer entrenaments durs i diferents. Tot això m’ho compagino amb la feina, treballo en un gimnàs de monitor, donant classes dirigides i fent entrenaments personals. A més, també sóc fisioterapeuta i preparador físic.
Faig moltíssimes coses i per això m’he decidit a crear aquest blog. Primer perquè m’agradaria que tot el que faig, tot el que aprenc, tot el que disfruto, quedi registrat d’alguna manera i segon, perquè a algú li pugui servir per a informar-se. Així que neix aquest blog d’una persona una mica boja per l’esport, la lluita i la muntanya.
I recorda: si lluites pots perdre, però si no lluites estaràs perdut. La vida es una lluita contínua i si sóc capaç d’afrontar un difícil combat de lluita, un vertiginós ràpel, la pujada a una complicada muntanya… Què no podré afrontar a la vida?
Via Ferrata Teresina (Montserrat), 2010
Excursión al Pedraforca, 2009


No hay comentarios:

Publicar un comentario

También puede interesarte:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...