CEM Cerdanoyla

CAMPEÓN VII CIRCUITO MUNDIAL FISHERMANSFRIEND ETERNAL RUNNING 2012

CAMPEÓN VIII y VII CIRCUITO MUNDIAL FISHERMAN'S FRIEND ETERNAL RUNNING 2012
Hago carreras de montaña y obstáculos, practico deportes de aventura de forma pasional como la escalada, las vías ferratas, el barranquismo y el paracaidismo. Soy también excompetidor de lucha, Judo y Jiujitsu brasileño. Con este blog quiero compartir la pasión que siento por el deporte y la montaña. ¡Bienvenidos!

viernes, 24 de junio de 2011

Pujant pel Joc de l'Oca

El 28-5-2011 volia probar-me fent la dura canal del Joc de l'Oca jo sol, intentant fer un bon temps. La canal consta aproximadament de 20 pujades a través de cordes nuades i alguna cadena. Es pot fer de pujada i de baixada. Normalment es fa de baixada rapelant, és una bona forma de practicar la tècnica del ràpel. Tot i així, jo volia fer-la pujant i baixant sense corda, a pols.
Així que em vaig plantar jo sol, amb la meva música i la Go Pro, a l'inici de la canal, a la qual s'accedeix des de la masia de Can Jorba, situada a prop de Collbató (Montserrat).
Un cop em trobo enfront la primera de les pujades, em fico el guants, agafo aire i amunt!


La pujada de la canal es fa realment dura, si es fa sense parar, ja que són 20 pujades exigents a pols i la fatiga de braços es va acumulant. Especialment dura una de les últimes pujades, d'una xemeneia que es puja a través d'una corda nuada i una cadena, totalment vertical i força llarga.
No diré que pujar per aquesta canal així no comporta risc, però sí una gran dosis d'aventura i emoció i la satisfacció d'arribar a dalt amb un bon temps ja compensa. En aquesta ocasió i com es veurà al video, trigo 16'38", un fantàstic temps. A més, un cop vaig arribar a dalt vaig baixar-la també a pols, que encara és més complicat.
Al link a continuació es pot veure un video fent aquesta canal, disfruteu-lo com jo vaig disfrutar fent-la!
http://youtu.be/qTYTfx4oxF8
Per acabar aconsello que qui s'animi a fer-la pujant, cal que porti guants, molt millor anar amb peus de gat i portar una corda per si enmig de la canal ja no es pot més i així poder baixar rapelant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

También puede interesarte:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...